فروشگاه اینترنتی هانا مارکت در روزهای کاری از ساعت نه صبح لغایت نه شب آماده پاسخگویی به شما خریداران عزیز می باشد . فروشگاه هانا مارکت سفارش شما مشتریان عزیز را همان روز ثبت سفارش بسته بندی و آماده ارسال می کند در صورتی که شما خریدار عزیز قبل از ساعت 11 صبح سفارش خود را ثبت نمایید همان روز ثبت سفارش ، بسته شما تحویل پست خواهد شد در غیر این صورت محصول خریداری شده توسط شما بعد از بسته بندی ، 24 ساعت بعد از ثبت سفارش شما متشری عزیز تحویل پست خواهد شد

فروشگاه هانا مارکت بعد از تحویل بسته به پست ، نسبت به ارسال بارکد رهگیری مرسوله پستی به صورت پیامکی و درج در پنل کاربری فروشگاه اقدام خواهد نمود تا مشتریان عزیز با خیال آسوده و به آسانی از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع باشند .

ارسال و بسته بندی توسط فروشگاه هانا مارکت کاملا به صورت حرفه ای انجام خواهد شد و تمامی بسته های ارسالی از طرف فروشگاه هانا مارکت در شرکت پست بیمه شده و مرسوله به صورت تضمینی برای مشتریان عزیز ارسال خواهد شد .

کاربران عزیز فروشگاه هانا مارکت توجه داشته باشند که قبل از تحویل بسته از مامور پستی ، کامل بسته را رویت نموده در صورت مشاهده هر گونه پارگی یا نشت مایع در بسته از تحویل بسته خودداری نمایید .

کاربران عزیز فروشگاه هانا مارکت در صورتی که محصولی را سفارش داده و بسته در اثر حمل و جابجایی نادرست به صورت شکسته یا ناقص تحویل داده شود در صورتی که ارزش محصول خریداری شده کمتر از 500 هزارتومان باشد فروشگاه هانا مارکت ضمن بررسی مشکل در صورت تایید کارشناسان فروشگاه نسبت به تعویض بسته اقدام خواهد نمود .

در صورتی که مبلغ بسته بیش از 500 هزارتومان باشد فروشگاه هانا مارکت درخصوص پیگیری علت و رفع موارد ممکنه تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت

مشتریان و کاربران عزیز فروشگاه هانا مارکت میتوانند با مراجعه به پنل کاربری خود ازآخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شده و کد رهگیری مرسوله خود را دریافت نماییند